ساخت وبلاگ لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی محل تبلیغات شما
sepantaseo

sepantaseo

اهمیت پایه مبل

اهمیت پایه مبل

در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی دنیای مبلمان و وسایل راحتی نیز تحت تاثیر پیشرفت و تنوع زیادی شده است.
پایه مبل علاوه بر زیبایی خود باید راحت باشند مخصوصا مبلمان های اداری نقش مهمی در حفظ راحتی و سلامت کارمندانی دارند که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند و هنگام انتخاب, توجه خاص خود را می طلبند به همین علت پایه مبل های اداری باید استاندارد بوده و با توجه به فیزیک و قد افراد قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد.
برای مراقبت از کمر وستون فقرات می بایست ارتفاع پایه مبل مورد توجه قرار بگیرد به همین علت ارتفاع پایه مبل های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی خوب اداری باید علاوه بر پایه مبل استاندارد تکیه گاهی مطمئن و راحت برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف ی که برای آن ساخنه شده باشد پشتی صندلی نیز باید راحت باشد، گودی کمر وگردن را بپوشاند و از ناحیه کمر، سر و شانه ها محافظت کند.


مبلمان اداری باید با کیفیت و بادوام باشد مبلمان اداری از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده بسیار زیاد آن، انتخاب نوع ارزان آن مقرون به صرفه نیست و چیزی نمی گذرد که باید دوباره خریداری شود. در مبلمان اداری توجه به کیفیت پایه مبل، قابلیت شستشوی پایه مبل و خود آن و این که جنس پایه مبل و روکش مبل چیزی باشد که با ضریه صدمه نبیند و در تابستان عرق نکند از مواردیست که هنگام خرید مبل و پایه مبل باید در نظر گرفته شود.
شرکت پایه مبل توسکا گستر با در نظر گرفتن تمامی این موارد موفق بر ساختن پایه مبل هایی با کیفیت، متنوع و زیبا با استاندارد های جهانی شده است.
به دلیل اهمیت زیاد پایه مبل در دنیای امروزه ما شرکت پایه مبل با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در اندازه پایه مبل، میز و صندلی و با توجه و دانش درباره ی ارگونومی بدنی انسان موفق به ساخت پایه مبل هایی محکم، زیبا و با کیفیت شده است.
ما با توجه به اندام انسان و همچنین ابعاد وسایلی که داخل مبل قرار می گیرند پایه مبل هایی زیبا، سبک ومحکم را برای مشتریان خود محاسبه و طراحی کرده و پایه مبل هایی با کیفیت را تقدیم به مشتریان خود می کنیم.

پایه مبل, پایه مبل در تهران

منبع : paye-mobl.com/


برچسب ها : پایه مبل , پایه مبل در تهران ,
+ نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1396ساعت 10:51 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 2

فانتاکروم

فانتاکروم

دستگاه آبکاری فانتاکروم

شرکت ایران کروم دستگاه آبکاری فانتاکروم را که می تواند روی هر جسمی ( پلاستیک ,اهن,المینیوم,چوب و .. ) در صد طیف رنگی آبکاری کند را ، برای شرکت ها و برای کاربران خصوصی پیشنهاد میکند .

فانتاکروم ایده آل برای پوشش هر گونه جسمی می باشد , جسم بعد از آبکاری به این صورت در خواهد آمد که سطح جسم همانند آینه می شود و کارکرد بسیار ساده ای دارد و بهترین گزینه برای کاربران خصوصی می باشد

اثر بر روی هر گونه مواد

ما راه حل های بسیاری برای آبکاری با دستگاه فانتاکروم پیشنهاد می کنیم.

مواد اولیه دستگاه به صورت پایه آب می باشد و این مواد می تواند یک سطح کاملا آینه ای( با ۱۰۰ درصد انعکاس) را به شما بدهد . اگر شما به سطحی با ۹۰درصد انعکاس نیاز دارید ما به شما سوپر کروم را پیشنهاد میکنیم .

پس از کروم کردن جسم با استفاده از دستگاه شما میتوانید از افکت های متنوعه ای استفاده کنید مانند ( ۳بعدی ,رنگین کمان, یخی,ترک و..

مزیت های استفاده از دستگاه آبکاری فانتا کروم :

سیستم فانتا کروم دوست دار طبیعیت است و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد.

شما می توانید روی اجسام با فرم مختلف آبکاری کنید.

هزینه بسیار کم برای اجرا .

آبکاری حتی روی اجسام نیمه سخت .

طول عمر بالا . ایده عال برای طراحی داخلی و خارجی.

آبکاری روی همه سطوح.

آبکاری در رنگ های مختلف .

کارای بسیار آسان.

مقاومت بی نظیر در برابر خوردگی در شرایط مختلف جوی.

مقاومت حرارتی بسیار عالی.

منبع : http://newfantachrome.ir

برچسب ها: فانتاکروم, قیمت فانتاکروم, فانتا کروم, فانتا کروم در تهران


برچسب ها : فانتاکروم , قیمت فانتاکروم , فانتا کروم , فانتا کروم در تهران ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 22 شهريور 1396ساعت 11:27 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 4

مراحل چاپ روی کیسه

مراحل چاپ روی کیسه

به طور کلی چاپ روی کیسه برنج شامل چند مرحله می باشد:

  • در ابتدا نوع جنس انتخاب می شود که در حاضر جنس پنبه ای- کنفی – پلاستیکی و…… وجود دارند. بهتر است از کیسه ۱۰ کیلویی با جنس پنبه ای درجه یک برای محصولات ارگانیک استفاده کنیم.
  • کیسه برنج پس از انتخاب جنس توسط چرخ کار ماهر بعد از اندازه گیری و برش ، دوخته می شود.
  • بعد از مشورت و تبادل نظر طرح اولیه برای چاپ روی کیسه در کامپیوتر توسط گرافیست ماهر ، تهیه می شود
  • فیلم اولیه برای قرار دادن بر روی شابلون چاپ تهیه می شود.
  • شابون برای زدن آرم و چاپ روی کیسه توسط طراح تهیه می شود.

منبع http://chap-kise.com

برچسب ها: چاپ روی کیسه


برچسب ها : چاپ روی کیسه ,
+ نوشته شده در دوشنبه 20 شهريور 1396ساعت 15:16 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 3

انواع کپسول آتش نشانی

انواع کپسول آتش نشانی

كپسول آتش نشانی آب وگاز
اين نوع خاموش‌كننده شامل يك كپسول محتوي آب است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است، با فشار به درون كپسول تزريق مي‌شود. در آتش سوزي جامدات اين خاموش‌كننده بهترين نوع است.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز
اين خاموش كننده‌ها به دو نوع پودر و هوا و پودر و گاز تقسيم مي‌شوند. پودرها شامل تركيبي از كربنات پتاسيم يا استات پتاسيم در آب يا مخلوطي از كلرور سديم و پتاسيم و باريم است كه در انواع و وزن‌هاي مختلف موجود است.
نوع پودر و هواي اين خاموش‌كننده شامل يك كپسول پودر شيميايي مي‌شود كه عامل خارج‌كننده آن گاز نيتروژن بوده كه با فشار به درون كپسول پودر تزريق مي‌شود. فشارسنج كوچك موجود روي اين خاموش‌كننده را مي‌توان نشانه اين نوع خاموش‌كننده ناميد.
نوع پودر و گاز اين کپسول آتش نشانی نيز شامل يك كپسول حاوي پودر شيميايي است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است. بر خلاف كپسول‌هاي پودر و هوا كه به درون كپسول تزريق مي‌شد درون يك ظرف كوچك به نام كارتريج به صورت فشرده موجود است كه با فشار دادن دستگيره آن كارتريج سوراخ شده و گاز درون آن خارج مي‌شود.
علت استفاده از گاز نيتروژن در خاموش‌كننده‌‌ها مايع نشدن اين گاز در فشار بالا است كه مانع از كلوخه شدن پودر درون كپسول مي‌شود.

کپسول آتش نشانی گاز دی اکسید کربن
اين نوع خاموش‌كننده محتوي گاز دي اكسيد كربن است كه به صورت مايع درون كپسول قرار دارد و در هنگام خروج از كپسول به علت افت فشار ناگهاني آن سرماي فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كند كه با سرد كردن جسم در حال سوختن آتش را اطفا مي‌كند. مشخصه اصلي اين نوع خاموش‌كننده‌ها نازل شيپوري آن است. از اين خاموش‌كننده در آتش‌سوزي ادوات برقي و مايعات قابل اشتعال استفاده مي‌شود.

كپسول آتش نشانی كف
اين نوع خاموش‌كننده‌ها محتوي محلولي از آب و كف است. كف‌ها دو نوع هستند که در هنگام خروج از كپسول به صورت كف بر سطح ماده سوختني ريخته مي‌شوند: كف شيميايي كه شامل سولفات آلومينيم و بيكربنات سديم و كف مكانيكي كه شامل تركيبات صابوني هستند.
كاربرد اين خاموش‌كننده نسبت به ساير خاموش‌كننده‌ها كمتر است، اما بهترين خاموش‌كننده جهت اطفاي مايعات قابل سوختن است.

كپسول آتش نشانی هالوژن
مواد هالوژنه خاموش‌كننده‌هايي هستند كه مكانيسم خاموش كردن آن شباهت زيادي به گاز دی اکسید کربن دارد. پايه آنها متان يا اتان است كه به جاي هيدروژن آنها يك يا چند ماده هالوژنه جايگزين مي‌شود مانندCF3Br ، یعنی به علت سنگين‌تر بودن از هوا به سرعت روي حريق را پوشانده و جانشين هوا مي‌شود و ماده سوزان را از اكسيژن محيط محروم مي‌سازد. اين مواد وقتي از خاموش‌كننده خارج و در محيط ريخته مي‌شود، به‌سرعت تبديل به بخار و تبخير مي‌شود

منبع : http://asafire.ir/


برچسب ها : کپسول آتش نشانی , شارژ کپسول آتش نشانی , قیمت شارژ کپسول آتش نشانی , خرید کپسول آتش نشانی ,
+ نوشته شده در دوشنبه 13 شهريور 1396ساعت 11:04 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 7

توجيه اقتصادي توليد زغال با كوره صنعتي زغال

توجيه اقتصادي توليد زغال با كوره صنعتي زغال

با كوره صنعتي زغال كوره سازان پاسارگاد درآمد ميليوني كسب كنيد:

قبل از هر چيز بداند و آگاه باشيد كه شرط سود آوري در توليد زغال با كوره صنعتي زغال ،توانستن در توليد زغال درجه 1 ميباشد براي همين امر خواهشا در انتخاب شركت ها وقت لازم را به عمل آوريد و محتواي قانوني آنرا در امر توليد زغال درجه 1 به خصوص در توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال لحاظ نماييد.
مثال سود اوري توليد زغال كبابي با كوره صنعتي زغال :
ميانگين قيمت چوب كبابي حداكثر 150 تومان هست و ميانگين هر 3 كيلو چوب 1 كيلو زغال ميدهد كه 150 ضرب در 3 ميشود 450 تومان و 50 تومان هزينه سوخت براي هر يك كيلو زغال توليدي با كوره صنعتي زغال ميشود به عبارتي 500 تومان .فروش يك كيلو زغال كبابي با كوره صنعتي زغال به صورت فله 1300 تا حداكثر 1800 تومان متغير ميباشد كه ما 1300 تومان را كه حداقل است لحاظ مينماييم . شما 500 تومان هزينه توليد زغال كبابي را از 1300 فروش كم كنيد به عبارتي سود هر كيلو زغال با كوره صنعتي زغال800 ميشود.
پس شما اگر با يك كوره صنعتي زغال يك تني كبابي در روز حداقل 300 كيلو زغال داشته باشيد ميشود به عبارتي 240 هزار تومان سود شما در يك روز .شما بفرماييد با احتساب كارگر و مخارج ثابت ديگر در يك توليدي با كوره صنعتي زغال شما در روز 150 هزار تومان سوداوري داشته باشيد كه در ماه بيش از 4 ميليون درامد خواهيد داشت .
و اگر زغال كبابي تان را بسته بندي شده به بازار عرضه نماييد ميانگين براي هر كيلو 500 تومان سود بيشتر براي خود در نظر داشته باشيد .خريد كوره صنعتي زغال كبابي 3 تني توان توليد دوبرابر و سود آوري 2 برابر ميگردد.
مثال سود آوري توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال کوره سازان پاسارگاد
در توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال همرفتي يا كمپيند درصد شكستگي تقريبا صفر ميباشد و در كوره صنعتي زغال جداره اي تا 80%زغال سالم و 20% زغال با كمي ترك تحويل ميدهد كه اين شرايط تغيير پذير نخواهد بود و بهتر است كه واقعيت ها را شما كامل بدانيد .ما در محاسبه ي سود آوري و توجيه اقتصادي توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال ميانگين حداكثر هزينه ها و حداقل قيمت فروش را لحاظ مينماييم .

قيمت خريد يك كيلو چوب ليمو به قيمت حال حدود 700 تومان است و با محاسبه ي ميانگين 3 كيلو چوب با يك كيلو زغال توليدي با كوره صنعتي زغال قيمت تمام شده زغال ليمو از لحاظ هزينه چوب 2100 تومان است .توليد زغال ليمو شامل هزينه هاي مختلفي از جمله هزينه حمل چوب به كارگاه توليد ،ميانگين 100 تومان براي هر يك كيلو چوب كه در هزينه ي توليد زغال ليمو ضربدر 3 شود ميشود 300 تومان براي يك كيلو زغال و هزينه انرژي در توليد كه براي يك كيلو زغال 300 با كوره صنعتي زغال محاسبه ميگرددكه در كل 2800 تومان است. هزينه كارگر و بقيه هزينه هاي ثابت در توليد زغال حدود حداكثر 1000 تومان محاسبه ميشود كه به عبارتي 3800 تا 4000 تومان فروش يك كيلو زغال ليمو درجه يك بدون شكستگي حداقل 8000 تومان و حداكثر 11 هزار تومان ميباشد.
ما حداقل 8000 تومان محاسبه مينماييم كه صرف هزينه توليد حداكثر 4000 توماني ئر امر توليد زغال ليموبا كوره صنعتي زغال حداقل براي توليد يك كيلو زغال ليمو4000 تومان سود محاسبه ميشود.
با يك كوره صنعتي زغال يك تني دو منظوره كوره سازان پاسارگاد در ماه حدود 200 كيلويا 2 تن توان توليد داريم كه شما بفرماييد بازهم حداقل محاسبه را در نظر بگيريم و 1600 كيلو زغال داشته باشيم كه با احتساب 4000 تومان سود براي هر كيلو زغال ليمو ميشود به عبارتي 6400000سود خالص در هر ماه .
با كوره صنعتي زغال 2 تني و يا بيشتر از كوره سازان پاسارگاد اين سود آوري حدود برابر خواهد گرديد.


برچسب ها : کوره صنعتی زغال ,
+ نوشته شده در سه شنبه 7 شهريور 1396ساعت 15:50 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 5

خواص پنجره دوجداره upvc

خواص پنجره دوجداره upvc

بیش از 35 درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . درب و پنجره های دوجداره upvc که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی kدرحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

شیشه های دوجداره :

با بکار بردن شیشه های دوجداره در پنجره دوجداره upvc با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .

بدین منظور (پارس رول پایار ) با راه اندازی خط تولید شیشه های دو جداره و با بهره گیری از دستگاه های کاملا اتو ماتیک و پیشرفته ساخت شیشه های دو جداره بر این باور است که خدماتی بی نظیر را به مشتریان گرامی ارایه نماید .

مزایای پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره های آهنی و سایر

  • عایق در برابرآلودگی صوتی
  • ارزان و اقتصادی و مقرون به صرفه
  • ارایه در همه و لمینیت های طرح چوب
  • نظافت راحت و آسان با شوینده های معمولی
  • ضریب ایمنی بالا به دلایل استفاده از قفل ضد سرقت
  • طول عمرزیاد و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
  • با شکل پذیری فوق العاده و سازگاری با طرح های معماری ایرانی
  • کاهش هزینه های سوخت بیش از 70 درصد هزینه های مصرفی سالیانه

منبع : http://parsrollpayar.com/


برچسب ها : پنجره دوجداره ,
+ نوشته شده در شنبه 28 مرداد 1396ساعت 15:28 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 16

آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون

خانه حریم شخصی است و بعد از یک روز کاری پراسترس طبیعی است که بخواهیم در جایی آرامش‌بخش باشیم و این اساس طراحی داخلی و دکوراسیون است. طراحی داخلی و دکوراسیون نکات ظریفی دارد که در این مقاله نکات مهمی در این رابطه را در اختیارتان قرار می دهیم.

۱. تجسم کنید

مرحله اول تجسم است. برای طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق‌پذیرایی لازم نیست عینا از مجلات طراحی داخلی و دکوراسیون کپی‌برداری کنید. در ذهن خود دکوراسیون منزل تان را مجسم کنید که دوست دارید خانه شما، دکورها، دیوارها و تابلوهای آن چطور باشد. تجسم طراحی تک ‌تک اتاق‌ها، کار طراحی داخلی و دکوراسیون را برای شما آسان‌تر می‌کند.

نحوه چیدمان مبلمان بر روی فرش در طراحی داخلی و دکوراسیون خیلی مهم است. اساسا به سه روش می توانید مبلمان را بر روی فرش بچینید.

۲.همه چیز روی فرش باشد :

اگر اتاق تان کوچک است ، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب در طراحی داخلی و دکوراسیون این است که همه هیچ چیزی را روی فرش قرار ندهید. البته اندازه فرش هم نباید انقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید. اندازه فرش باید به حدی باشد که پایه های جلویی هر یک از صندلی ها و مبلمان روی آن قرار بگیرد. این رویکرد در طراحی داخلی و دکوراسیون به ویژه زمانی مناسب است که بخواهید یک الگو را بر روی یک فرش سفت و یا بافت درست بزرگتر لایه بندی کنید.

۳.بخشی از هر چیز روی فرش باشد :

فقط پایه های جلویی تمام مبلمان را بر روی فرش قرار دهید تا طراحی داخلی آنها از نظر بصری با هم متناسب باشد و یک فضای خوب و باز در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل تان ایجاد شود.

۴.با موارد مهم و مورد توجه شروع کنید

هر دکوراتور باتجربه‌ای می‌داند که باید در طراحی داخلی هر اتاق به چیزهای مهم بپردازد. بقیه موارد دکوری در طراحی به راحتی فراهم می‌شوند. بهتر است ابتدا چیزی را انتخاب کنید که تاثیر بیشتری داشته باشد (مانند شومینه، پیانو یا یک کاناپه).

۵.اصول را به نفع خلاقیت نادیده بگیرید.

داشتن دستورالعمل ها یک نقطه شروع خوب برای طراحی داخلی و دکوراسیون یک منزل است. حتی اگر برخی از آنها برای طراحی دکوراسیون یک فضای خاص عملی نباشد. دنبال یک چیز شخصی باشید که لبخند به لبتان بیاورد و مهم تر از آن راحت باشد.

۶.رنگ‌ها اثر روانشناسی دارند

رنگ‌ها عامل مهمی در طراحی داخلی و دکوراسیون هستند. چون به جز تغییر حال و هوای یک اتاق روی افراد تاثیر روانشناسی دارند.

مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب طراحی اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق‌پذیرایی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، در طراحی داخلی مکمل یکدیگرند. [کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟]

منبع: http://parisafarzadi.ir

آموزش طراحی داخلی, دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی, طراحی داخلی و دکوراسیون, طراحی منزل


برچسب ها : آموزش طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی , طراحی داخلی و دکوراسیون , طراحی منزل ,
+ نوشته شده در دوشنبه 26 تير 1396ساعت 13:07 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 10

دغدغه فروشگاه های اینترنتی : یکپارچگی فروشگاه ساز با نرم افزار حسابداری

ما به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه خدمات حسابداری کسب و کار , گاه با این سوال از جانب مدیران فروشگاه های اینترنتی و صاحبان شاپ های آنلاین مواجه می شویم که بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه اینترنتی ما چیست؟

پاسخ صحیح این است که واقعا یک نرم افزار حسابداری واحد که برای همه انواع فروشگاه اینترنتی مناسب باشد وجود ندارد. راه حل مناسب شاپ شما , بستگی به عمق نیاز شما در زمینه حسابداری , مهارت های حسابداری شما و میزان وقتی که می توانید صرف حسابداری تان کنید دارد. طبعا هرچه نیاز حسابداری شما پیچیده تر باشد , نرم افزار حسابداری پیچیده تری هم لازم خواهید داشت.

مثلا فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا , با آن گستردگی در فروش روزانه , انبارهای چندگانه , دفاتر استانی و پرسنل سازمانی راه حل حسابداری متفاوتی نسبت به یک فروشگاه اینترنتی با یک ادمین واحد را طلب می کند.

نرم افزارهای حسابداری

انجام غیر مکانیزه حسابداری می تواند خسته کننده باشد. نگه داشتن حساب مداخل , سود , مالیات و ... البته نرم افزارهای متعددی هستند که می توانند با نرم افزار فروشگاه ساز شما یکپارچه شود. اگر اولین بار است که کسب و کار اینترنتی خود را راه انداخته اید ,طبعا نگران این هستید که کسب و کارتان را چگونه حسابداری کنید. انتظار دارید در دنیای امروز , فروشندگان آنلاین راحت تر از هر زمانی بتوانند حسابداری فروشگاه آنلاین خود را انجام دهند.

لازم نیست برای انجام این کار خودتان یک حسابدار خبره باشید. نرم افزارهای فروشگاه ساز مرسوم در حوزه تجارت الکترونیک همه افزونه هایی برای انجام امور حسابداری دارند و شرکت های نرم افزاری مطرح دنیا که صاحب سامانه های حسابداری قوی هستند , معمولا برای گسترش اکوسیستم خود , اقدام به توسعه افزونه برای نرم افزارهای متن باز فروشگاه ساز می کنند. مهمترین نکته این افزونه ها , این است که شما را از وارد کردن دستی اطلاعات سفارش ها و خریدها در نرم افزار حسابداری آسوده کرده بلکه بصورت اتوماتیک خریدهای نهایی شده در سایت فروشگاهی را بصورت پشت صحنه , وارد در نرم افزار حسابداری می کند.

این گونه نرم افزارهای حسابداری , معمولا با یکپارچه شدن با نرم افزار فروشگاه اینترنتی , شما را قادر می سازد تا :

  • کالاها را خروجی Exportبگیرید.
  • بهرست موجودی را دانلود کنید.
  • فاکتور فروش صادر کنید.
  • اطلاعات مشتری را بین سامانه حسابداری و سامانه فروشگاه سازتان سینک نگه دارید.

هیچ شکی نیست کهصاحبان فروشگاه های اینترنتینگران محاسبات مالیاتی هستند. اما یکپارچه سازی نرم افزار حسابداری شما با سامانه مدیریت فروشگاه اینترنتی تان , می تواند شما را مطمئن کند که برای حسابرسی های مالیاتی آماده خواهید بود. با ثبت فروش های شما و مخارج دیجیتالی شما , می توانید از عذاب محاسبات کاغذی رها شوید.

در یک نگاه کلی می توان سامانه های حسابداری را نسبت به فروشگاه های اینترنتی به دو دسته کلی تقسیم کرد.

  • سامانه های حسابداری آفلاین :که با فروشگاه ساز شما یکپارچه نمی شوند و نیاز به ورود مجزای سفارشات بروز سایت در سامانه حسابداری هست.
  • سامانه های حسابداری آنلاین :که قابل یکپارچه شدن با فروشگاه سازشما هستند و یا سامانه های آفلاینی که با مکانیزمی , بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به Import و Export دستی اطلاعات , آخرین سفارشات و فروش های رخداده در سایت را دریافت می کنند.

نرم افزارهای حسابداری بین المللی

نرم افزارهای بین المللی QuickBooks Online و Xeroپیشروان بازار جهان در زمینه حسابداری خرده فروشی های اینترنتی هستند. این نرم افزارهای آنلاین بسیار قوی , با سبد خرید شما یکپارچه می شوند طوری که هر خرید روی سایت بصورت اتوماتیک در این سامانه ها ثبت می شود. همچنین افزونه هایی برای یکپارچه شدن با اوپن کارت , مجنتو , ووکامرس و پرستاشاپ و شاپیفایو دیگر نرم افزارها و سرویس های فروشگاه ساز , دارند.

اما لزوما راه حل های بین المللی مناسب صاحبان فروشگاه های اینترنتی در ایران نیست , زیرا :

  • معمولا پشتیبانی کاملی از زبان فارسی و راست به چپ بودن ندارند.
  • معمولا پشتیبانی کامل و بی نقصی از تقویم غیر بین المللی هجری شمسی ندارند.
  • معمولا با قوانین استاندارد بین المللی سازگارند نه با قوانین خاص و پیچیده مالی مالیاتی حسابرسی در کشور ما
  • استفاده از سرویس های ایشان در ایران , پرداخت حق سرویس و دریافت پشتیبانی مناسب , به علت تحریم ها و مشکلات بانکی چندان آسان و بی دغدغه نیست.

نرم افزارهای حسابداری ایرانی

نرم افزارهای حسابداری ایرانی که مدعی سرویس دهی به فروشگاه های اینترنتی هستند عبارتند از:

  • نرم افزار هلو :شرکت طرفه نگار صاحب نرم افزارهای حسابداری معروف هلو و هلیااست. این شرکت در سامانه آفلاین تحت دسکتاپ هلو , بتازگی یک APIتوسعه داده است که اجازه انتقال اطلاعات بصورت import و export به وب سایت فروشگاهی شما را می دهد. نه اینکه هر فروش بمحض ثبت در سایت در سامانه هلو ثبت شود بلکه به این صورت که مدیر فروشگاه می تواند هر روز , فروش های اتفاق افتاده در سایت را خروجی گرفته و در حسابداری هلو وارد کند و یا بالعکس کالاهای ثبت شده در هلو را در سایت وارد کند و گزارشگیری نماید. البته توصیه کارشناسان طرفه نگار برای کارکرد بهینه این API استفاده از نسخه شرکتی نرم افزار هلو است.
  • نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارمیس استار : شرکت پارامیس اقدام به ارائه نرم افزار فروشگاه سازخود کرده که با سیستم حسابداری اش یکپارچه است. این سامانه اطلاعات و عکس های کالا که در سیستم حسابداری ثبت شده را در فروشگاه اینترنتیوارد می کند و فروش های فروشگاه اینترنتی را در سامانه حسابداری سینک می کند. این کار را به شرط اتصال اینترنتی نرم افزار دسکتاپ با سایت بر اساس API و وب سرویس انجام می دهد. توضیحات کامل این سامانه در صفحه نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارمیس استار , آمده است.

مشکل یکپارچه سازی فروشگاه اینترنتی و حسابداری

اما یکپارچه سازی فروشگاه اینترنتی و حسابداری ایده آلی است که به این سادگی محقق نمی شود و نحوه درست انجام این مهم , که در آینده و هنگام توسعه کسب وکار , تبدیل به زنجیرهایی بر دست و پای صاحب شاپ نشود , نیازمند توجه به این نکات است:

  • نرم افزار حسابداری می بایست آفلاین و تحت دسکتاپ باشد.سامانه حسابداری , می بایست دسکتاپ و آفلاین باشد. وجود سیستم کلود که اطلاعات حسابداری با سرورهای اینترنتی سینک شود و از همه جا بشرط سطح دسترسی قابل گزارشگیری و کار باشد خوب است. اما سامانه حسابداری , ارتباط دائم با پرینتر, نیاز به دسترسی های تحت LAN, ارتباط دائم با سامانه های انبار , منابع انسانی , حضور و غیاب و ...الزام به آفلاین بودن حسابداری می کند. پس رفتن به سمت نرم افزار حسابداری که متطلقا تحت وب و اینترنتی باشد به بهانه یکپارچگی با فروشگاه آنلاین غلط است.
  • برنامه نویسی های خاص برای افزودن حسابداری به فروشگاه اینترنتی , محض غلط است.گرچه به نظر می رسد خیلی از اطلاعات پایه لازم برای سیتسم حسابداری مانند اطلاعات کالاها و سفارشات در سامانه نرم افزاری فروشگاهی هست و با برنامه نویسی اندک می توان کارکردهای حسابداری را به سایت افزود اما این ناشی از عدم شناخت صحیح و عمیق از پیچیدگی های حسابداری است و بزودی صاحب فروشگاه را از تصمیم خود پشیمان خواهد کرد.
  • خریداری سیستم مدیریت فروشگاه از یک شرکت سازنده نرم افزار حسابداری هم غلط است.به همان دلیل که توسعه لایه حسابداری در سایت فروشگاهی غلط است نوشتن فروشگاه ساز اینترنتی توسط یک شرکت نرم افزاری حسابداری هم غلط است. زیرا سایت ساز فروشگاهی اقتضائات تخصصی فراوانی در سئو , مرورگرهای مختلف , طراحی ریسپانسیو , سرعت لود , امنیت و ...دارد که قطعا از عمق نگاه یک شرکت تخصصی حسابداری خارج است.

باید به مشکلات یکپارچه سازی شاپ و حسابداری در ایران , تقاضای فرار مالیاتی شرکت های بهره بردار از فروشگاه های اینترنتی را هم افزود. قوانین خاص و گاه متغیر با زمان در کشور درباره درصد مالیات و مالیات بر ارزش افزوده و نحوه تنظیم فاکتور فروش را هم باید جزو مشکلات ایران در نظر گرفت.

نتیجه گیری

در ایران هنوز سیستم حسابداری پایداری که بصورت اساسی با سامانه فروشگاه ساز اوپن سورس شما کامل و بی عیب و نقص یکپارچه شود وجود ندارد و شاید شما از انجام کار دستی با پذیرش احتمال خطا و اهمال نیروی انسانی آسوده نشوید. اما الزام به یکپارچگی , شما را وادار به اخذ تصمیمیات غلط مانند توسعه نرم افزارشاپ برای افزودن حسابداری و یا خرید سایت فروشگاهی از یک شرکت حسابداری نکند. دستی و یا مکانیزه غیریکپارچه ماندن بهتر از تصمیمی عجولانه ای است که در آینده شما را دچار مشکلات عدیده کند. مگر اینکه شما الان و برای همیشه , یک تیم نرم افزاری تخصصی با هزینه های سنگین در اختیار دارید که به شما اجازه توسعه اختصاصی و یکپارچه برای خودتان را می دهد که حتی در اینصورت هم لزوم تحلیل صحیح سیستم ها و نگهداشت استقلال سامانه ها در عین ارتباطشان با هم الزامی است.

به امید روزی که یا با فرو ریختن دیوارهای بلند بی اعتمادی و تحریم , روابط با سایر کشور ها و شرکت های قوی بین المللی با کیفیت سرویس بالا برقرار شود و یا اینکه شرکت های داخلی بر غنای خدمات و کیفیت محصول های نرم افزاری خود بیفزایند.

+ نوشته شده در يکشنبه 28 خرداد 1396ساعت 10:50 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 10

دغدغه فروشگاه های اینترنتی : یکپارچگی فروشگاه ساز با نرم افزار حسابداری

ما به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه خدمات حسابداری کسب و کار , گاه با این سوال از جانب مدیران فروشگاه های اینترنتی و صاحبان شاپ های آنلاین مواجه می شویم که بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه اینترنتی ما چیست؟

پاسخ صحیح این است که واقعا یک نرم افزار حسابداری واحد که برای همه انواع فروشگاه اینترنتی مناسب باشد وجود ندارد. راه حل مناسب شاپ شما , بستگی به عمق نیاز شما در زمینه حسابداری , مهارت های حسابداری شما و میزان وقتی که می توانید صرف حسابداری تان کنید دارد. طبعا هرچه نیاز حسابداری شما پیچیده تر باشد , نرم افزار حسابداری پیچیده تری هم لازم خواهید داشت.

مثلا فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا , با آن گستردگی در فروش روزانه , انبارهای چندگانه , دفاتر استانی و پرسنل سازمانی راه حل حسابداری متفاوتی نسبت به یک فروشگاه اینترنتی با یک ادمین واحد را طلب می کند.

نرم افزارهای حسابداری

انجام غیر مکانیزه حسابداری می تواند خسته کننده باشد. نگه داشتن حساب مداخل , سود , مالیات و ... البته نرم افزارهای متعددی هستند که می توانند با نرم افزار فروشگاه ساز شما یکپارچه شود. اگر اولین بار است که کسب و کار اینترنتی خود را راه انداخته اید ,طبعا نگران این هستید که کسب و کارتان را چگونه حسابداری کنید. انتظار دارید در دنیای امروز , فروشندگان آنلاین راحت تر از هر زمانی بتوانند حسابداری فروشگاه آنلاین خود را انجام دهند.

لازم نیست برای انجام این کار خودتان یک حسابدار خبره باشید. نرم افزارهای فروشگاه ساز مرسوم در حوزه تجارت الکترونیک همه افزونه هایی برای انجام امور حسابداری دارند و شرکت های نرم افزاری مطرح دنیا که صاحب سامانه های حسابداری قوی هستند , معمولا برای گسترش اکوسیستم خود , اقدام به توسعه افزونه برای نرم افزارهای متن باز فروشگاه ساز می کنند. مهمترین نکته این افزونه ها , این است که شما را از وارد کردن دستی اطلاعات سفارش ها و خریدها در نرم افزار حسابداری آسوده کرده بلکه بصورت اتوماتیک خریدهای نهایی شده در سایت فروشگاهی را بصورت پشت صحنه , وارد در نرم افزار حسابداری می کند.

این گونه نرم افزارهای حسابداری , معمولا با یکپارچه شدن با نرم افزار فروشگاه اینترنتی , شما را قادر می سازد تا :

  • کالاها را خروجی Exportبگیرید.
  • بهرست موجودی را دانلود کنید.
  • فاکتور فروش صادر کنید.
  • اطلاعات مشتری را بین سامانه حسابداری و سامانه فروشگاه سازتان سینک نگه دارید.

هیچ شکی نیست کهصاحبان فروشگاه های اینترنتینگران محاسبات مالیاتی هستند. اما یکپارچه سازی نرم افزار حسابداری شما با سامانه مدیریت فروشگاه اینترنتی تان , می تواند شما را مطمئن کند که برای حسابرسی های مالیاتی آماده خواهید بود. با ثبت فروش های شما و مخارج دیجیتالی شما , می توانید از عذاب محاسبات کاغذی رها شوید.

در یک نگاه کلی می توان سامانه های حسابداری را نسبت به فروشگاه های اینترنتی به دو دسته کلی تقسیم کرد.

  • سامانه های حسابداری آفلاین :که با فروشگاه ساز شما یکپارچه نمی شوند و نیاز به ورود مجزای سفارشات بروز سایت در سامانه حسابداری هست.
  • سامانه های حسابداری آنلاین :که قابل یکپارچه شدن با فروشگاه سازشما هستند و یا سامانه های آفلاینی که با مکانیزمی , بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به Import و Export دستی اطلاعات , آخرین سفارشات و فروش های رخداده در سایت را دریافت می کنند.

نرم افزارهای حسابداری بین المللی

نرم افزارهای بین المللی QuickBooks Online و Xeroپیشروان بازار جهان در زمینه حسابداری خرده فروشی های اینترنتی هستند. این نرم افزارهای آنلاین بسیار قوی , با سبد خرید شما یکپارچه می شوند طوری که هر خرید روی سایت بصورت اتوماتیک در این سامانه ها ثبت می شود. همچنین افزونه هایی برای یکپارچه شدن با اوپن کارت , مجنتو , ووکامرس و پرستاشاپ و شاپیفایو دیگر نرم افزارها و سرویس های فروشگاه ساز , دارند.

اما لزوما راه حل های بین المللی مناسب صاحبان فروشگاه های اینترنتی در ایران نیست , زیرا :

  • معمولا پشتیبانی کاملی از زبان فارسی و راست به چپ بودن ندارند.
  • معمولا پشتیبانی کامل و بی نقصی از تقویم غیر بین المللی هجری شمسی ندارند.
  • معمولا با قوانین استاندارد بین المللی سازگارند نه با قوانین خاص و پیچیده مالی مالیاتی حسابرسی در کشور ما
  • استفاده از سرویس های ایشان در ایران , پرداخت حق سرویس و دریافت پشتیبانی مناسب , به علت تحریم ها و مشکلات بانکی چندان آسان و بی دغدغه نیست.

نرم افزارهای حسابداری ایرانی

نرم افزارهای حسابداری ایرانی که مدعی سرویس دهی به فروشگاه های اینترنتی هستند عبارتند از:

  • نرم افزار هلو :شرکت طرفه نگار صاحب نرم افزارهای حسابداری معروف هلو و هلیااست. این شرکت در سامانه آفلاین تحت دسکتاپ هلو , بتازگی یک APIتوسعه داده است که اجازه انتقال اطلاعات بصورت import و export به وب سایت فروشگاهی شما را می دهد. نه اینکه هر فروش بمحض ثبت در سایت در سامانه هلو ثبت شود بلکه به این صورت که مدیر فروشگاه می تواند هر روز , فروش های اتفاق افتاده در سایت را خروجی گرفته و در حسابداری هلو وارد کند و یا بالعکس کالاهای ثبت شده در هلو را در سایت وارد کند و گزارشگیری نماید. البته توصیه کارشناسان طرفه نگار برای کارکرد بهینه این API استفاده از نسخه شرکتی نرم افزار هلو است.
  • نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارمیس استار : شرکت پارامیس اقدام به ارائه نرم افزار فروشگاه سازخود کرده که با سیستم حسابداری اش یکپارچه است. این سامانه اطلاعات و عکس های کالا که در سیستم حسابداری ثبت شده را در فروشگاه اینترنتیوارد می کند و فروش های فروشگاه اینترنتی را در سامانه حسابداری سینک می کند. این کار را به شرط اتصال اینترنتی نرم افزار دسکتاپ با سایت بر اساس API و وب سرویس انجام می دهد. توضیحات کامل این سامانه در صفحه نرم افزار فروشگاه اینترنتی پارمیس استار , آمده است.

مشکل یکپارچه سازی فروشگاه اینترنتی و حسابداری

اما یکپارچه سازی فروشگاه اینترنتی و حسابداری ایده آلی است که به این سادگی محقق نمی شود و نحوه درست انجام این مهم , که در آینده و هنگام توسعه کسب وکار , تبدیل به زنجیرهایی بر دست و پای صاحب شاپ نشود , نیازمند توجه به این نکات است:

  • نرم افزار حسابداری می بایست آفلاین و تحت دسکتاپ باشد.سامانه حسابداری , می بایست دسکتاپ و آفلاین باشد. وجود سیستم کلود که اطلاعات حسابداری با سرورهای اینترنتی سینک شود و از همه جا بشرط سطح دسترسی قابل گزارشگیری و کار باشد خوب است. اما سامانه حسابداری , ارتباط دائم با پرینتر, نیاز به دسترسی های تحت LAN, ارتباط دائم با سامانه های انبار , منابع انسانی , حضور و غیاب و ...الزام به آفلاین بودن حسابداری می کند. پس رفتن به سمت نرم افزار حسابداری که متطلقا تحت وب و اینترنتی باشد به بهانه یکپارچگی با فروشگاه آنلاین غلط است.
  • برنامه نویسی های خاص برای افزودن حسابداری به فروشگاه اینترنتی , محض غلط است.گرچه به نظر می رسد خیلی از اطلاعات پایه لازم برای سیتسم حسابداری مانند اطلاعات کالاها و سفارشات در سامانه نرم افزاری فروشگاهی هست و با برنامه نویسی اندک می توان کارکردهای حسابداری را به سایت افزود اما این ناشی از عدم شناخت صحیح و عمیق از پیچیدگی های حسابداری است و بزودی صاحب فروشگاه را از تصمیم خود پشیمان خواهد کرد.
  • خریداری سیستم مدیریت فروشگاه از یک شرکت سازنده نرم افزار حسابداری هم غلط است.به همان دلیل که توسعه لایه حسابداری در سایت فروشگاهی غلط است نوشتن فروشگاه ساز اینترنتی توسط یک شرکت نرم افزاری حسابداری هم غلط است. زیرا سایت ساز فروشگاهی اقتضائات تخصصی فراوانی در سئو , مرورگرهای مختلف , طراحی ریسپانسیو , سرعت لود , امنیت و ...دارد که قطعا از عمق نگاه یک شرکت تخصصی حسابداری خارج است.

باید به مشکلات یکپارچه سازی شاپ و حسابداری در ایران , تقاضای فرار مالیاتی شرکت های بهره بردار از فروشگاه های اینترنتی را هم افزود. قوانین خاص و گاه متغیر با زمان در کشور درباره درصد مالیات و مالیات بر ارزش افزوده و نحوه تنظیم فاکتور فروش را هم باید جزو مشکلات ایران در نظر گرفت.

نتیجه گیری

در ایران هنوز سیستم حسابداری پایداری که بصورت اساسی با سامانه فروشگاه ساز اوپن سورس شما کامل و بی عیب و نقص یکپارچه شود وجود ندارد و شاید شما از انجام کار دستی با پذیرش احتمال خطا و اهمال نیروی انسانی آسوده نشوید. اما الزام به یکپارچگی , شما را وادار به اخذ تصمیمیات غلط مانند توسعه نرم افزارشاپ برای افزودن حسابداری و یا خرید سایت فروشگاهی از یک شرکت حسابداری نکند. دستی و یا مکانیزه غیریکپارچه ماندن بهتر از تصمیمی عجولانه ای است که در آینده شما را دچار مشکلات عدیده کند. مگر اینکه شما الان و برای همیشه , یک تیم نرم افزاری تخصصی با هزینه های سنگین در اختیار دارید که به شما اجازه توسعه اختصاصی و یکپارچه برای خودتان را می دهد که حتی در اینصورت هم لزوم تحلیل صحیح سیستم ها و نگهداشت استقلال سامانه ها در عین ارتباطشان با هم الزامی است.

به امید روزی که یا با فرو ریختن دیوارهای بلند بی اعتمادی و تحریم , روابط با سایر کشور ها و شرکت های قوی بین المللی با کیفیت سرویس بالا برقرار شود و یا اینکه شرکت های داخلی بر غنای خدمات و کیفیت محصول های نرم افزاری خود بیفزایند.

+ نوشته شده در يکشنبه 28 خرداد 1396ساعت 10:49 توسط sepantaseo | | تعداد بازدید : 10